woensdag 8 november 2017

Rolf 50.

Hieperdepiep....hoera! Vandaag is Rolf jarig en is hij gezellig vrij. Vanmorgen gingen we samen naar Den Bosch, lekker koffie/thee gedronken (opwarmen, want het was best fris) en een Bossche bol gegeten. En vanavond gaan we uit eten met Rolf zijn moeder en mijn ouders. Omdat ik over 11 dagen jarig ben, vieren we zaterdag een gezamenlijk feestje met vrienden. En op mijn verjaardag komt de familie hier brunchen. Maar eerst naar vandaag: op zijn 50e verjaardag wilde mijn fiets-verslaafde kanjer heel graag zijn droomfiets. Dus heeft hij zelf een fiets ontworpen en allerlei testen (guru bike fitting) laten doen, waardoor de maten helemaal kloppen en hij optimaal op de fiets zit.
En dit werd em, vandaar de oranje fiets op mijn kaartje. Al had ik de bidon wel zwart mogen maken ;) De getallen heb ik uitgestanst en weer ingelegd. 
Challenge;
CAS on Friday - #120 Numbers


12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jarige man! Bijzondere verjaardag, schitterend geschenk! Wordt vast zalig fietsen als die zo mooi op maat is!
    groetjes en veel plezier met alle feestjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaahhh gefeliciteerd met jouw Rolf! Gezellig, samen naar Den Bosch en aan de Bossche bol. Wat een onwijs mooie fiets heeft Rolf! Zowel in het echt als op jouw kaartje is ie prachtig. Nog een gezellige dag en avond. Eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met Rolf! Tjee, 50! Een kroonjaar. Wat leuk dat jullie samen de dag kunnen doorbrengen. Klonkt allemaal supergezellig!! Je kaart is geweldig! Wat een mooie en bijzondere fiets!
    Fijne avond...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van Rolf. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi toepasselijk kaartje, Colien! En gefeliciteerd met Rolfs bijzondere verjaardag!
    Jullie zijn ook dicht op elkaar jarig, net als mijn lief en ik volgende maand :-)
    Klinkt als een gezellige dag vandaag en leuke dagen in het vooruitzicht... veel plezier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met je jarige abrahammetje!!
    Je hebt een prachtige toepasselijk kaartje gemaakt, super!
    Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met Rolf, wat een gezellige dag hebben jullie gehad zo te lezen! En zijn fiets is gaaf zeg, mooi helemaal zo op maat. Jou kaartje voor hem is echt top, leuk gedaan!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart ! tof te horen dat je een leuke dag hebt gehad ! =)
    kan je me contacteren over het kleurenkaartenteam aub ?
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je Abraham. Hij heeft een super cadeau en kaart gekregen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Colien,leuk kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat moet jouw Rolf blij zijn met die fiets! Tof kaartje ook! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jhaa die oranje bidon dat kan natuurlijk echt niet!! ha ha nee hoor, ik vind je kaartje geweldig en de fiets ook. Zo fiets je die Bosche bol er zo weer af. Nu nog hopen dat jij hem nog bij kan houden!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien