maandag 15 januari 2018

D'n Hopper

Hoera, vandaag is mijn collega Reinilde jarig. Behalve docent is zij ook meester bierbrouwen en heeft ze een eigen brouwerij. Het logo daarvan heb je misschien hier al eens voorbij zien komen op mijn blog en ook dit keer heb ik het gebruikt op het kaartje voor de jarige. De achtergrondpapiertjes passen prima bij haar bierlokaal, vooral het onderste, dat lijkt erg op het behang. :)
Op naar een nieuwe werkweek, hopelijk wordt die wat rustiger dan de vorige... Fijne maandag, allemaal!
Challenges;
Craftliners - alles mag (papiertjes van EchoPark, stiklijntjes met MFT-mal)
Dutch Card Lovers - #283, Sketch

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt, en stoer papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder, een niet alledaagse combiantie w.b. werk! Gaaf kaartje voor haar, past goed bij het bierthema en zeker met haar eigen logo! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herkende de sketch al!!
    Leuk om haar logo te gebruiken op een kaart speciaal voor haar gemaakt.
    En een eigen bier brouwerij/biermerk.....wauw, hoe leuk.is Dat?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Leuk plaatje, doet mij een beetje denken aan Alice in Wonderland. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf dat je zo,n leuk persoonlijk kaartje voor haar hebt gemaakt!
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kaartje voor Reinilde! Dat jij zo goed weer wat voor behang er in haar bierlokaal op de muur zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt 'n geweldig leuk kaartje Colien! Alles past zo leuk bij elkaar! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige persoonlijke kaart voor Reinilde! Dit is een collectors-item!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superkaart zeg voor de meester bierbrouwer. Grappig, ze is dus juf en meester!!
    Ik hoop het voor je dat het rustig is deze week. Er komt storm zeggen ze. Misschien ga jij dat in de klas ook merken...
    Hou je taai!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke persoonlijke kaart !!!!!
    En werk ze !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk zeg zo’n persoonlijk kaartje, mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kaartje heeft inderdaad een flink bruin-café gehalte ha ha. Lekker knus met dit grijze weer. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien