woensdag 3 januari 2018

Hoera!!

Gisteren maakte ik dit kaartje voor mijn nicht Jolanda, ze is morgen jarig. Het is een bezige bij en ze is erg creatief, vooral op haakgebied. Daarom zocht ik de Creatable-malletjes met de gehaakte vormpjes weer eens op. De designfolder 'extra knitting' bevat ook een mal en die heb ik horizontaal als strookje op de kaart verwerkt. De aquarelpapiertjes passen mooi bij het winterse plaatje, vind je niet? Tot slot wat knoopjes en een labeltje (Karin Joan's) en het kaartje kon op de foto.
Afbeeldingsresultaat voor bigfoot junior
Vanmiddag ben ik weer vrijwilliger bij de kinderfilm, het is tenslotte de eerste woensdag van de maand... Deze keer draaien we Bigfoot Junior. Met dit herstachtige weer zou het best eens druk kunnen worden, ben benieuwd.
Challenge;
Feeling Sketchy - Sketch #184
Sketch #184

12 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje voor deze haakster, tof zijn de malletjes die je gebruikt hebt. En een schattig plaatje! Ja, ik kan me ook voorstellen dat het vanmiddag druk wordt, is ook wel heel knus, film en wind...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje ,met al die "gehaakte"onderdeeltjes...
    Gezellige middag zal wel druk en onstuimig worden.

    Fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, al die haakdetails op dit kaartje! Film ja, daar is het echt weer voor. Wat een wind!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart.
    Als jij een idee in je hoofd hebt komt het er zo uit, zo te zien.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, Colien. Heel leuk met al die details.
    Veel plezier bij de kinderfilm, klinkt leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gelukt! gezellig dat je meedoet bij Feeling Sketchy Challenge blog.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart! Mooi met dit plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, winterse kaart heb je gemaakt. Leuk met de gehaakte details.
    Veel plezier bij de film vanmiddag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card. Love your colors and what a cute motive. Thank you for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great card! The main image is so cute. Thanks for sharing your work with Feeling Sketchy. I hope you'll be inspired by the next sketch too!
    Regards, Maja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card you made. I like the way have you used our sketch :-))
    Thanks for playing with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien